Ważne daty i informacje
17 grudnia (wtorek) o godzinie 16:00 w Katedrze odbędzie się przekazanie Betlejemskiego Światła Pokoju. Nasza drużyna prowadzi śpiewy podczas całego nabożeństwa, które będzie prowadził ks. biskup Andrzej Czaja. Zbiórka w katedrze o godzinie 15:40. Zgodnie z naszym regulaminem jest to zbiórka obowiązkowa dla wszystkich harcerzy naszej drużyny. Dla osób, które maja w tym czasie jakieś zajęcia zostaną przygotowane usprawiedliwienia. Przychodzimy w umundurowaniu (pamiętajcie aby spodnie były ciemne). Kto chce zabrać światełko do domu niech przyniesie lampion lub świeczkę. Do wigilii światełko będzie się palić w Katedrze i u dh Marysi w domuJ
20 grudnia w piątek o godzinie 16:00 odbędzie się Wigilia naszej drużyny. Tradycyjnie każdy przynosi coś na wspólny stół. Może to być coś słodkiego- ciasta, ciasteczka itp. ale i coś słonego np. jakaś sałatka, oraz napoje czy owoce. Wigilia odbędzie się w Miejskim Centrum Organizacji Pozarządowych przy ulicy Żeromskiego 3 ( 2 klatki w prawo od bramy dh MarysiJ). Zakończenie wigilii godzina 19:00.
24 grudnia , w wigilię o godzinie 22:00 w kościele „Na górce” odbędzie się Pasterka Harcerska. Serdecznie zapraszamy wszystkich harcerzy i zuchów z rodzinami.
Do 5 stycznia należy wpłacić zaliczkę na zimowisko w kwocie 100 zł. Termin zimowiska 22.02. – 01.03.2014r. Miejsce, to jak zawsze Dom Wypoczynkowy „Maryna” w Białce Tatrzańskiej. Koszt zimowiska dla członków drużyny to 700 zł + 350zł na karnet. Wypełnione karty na zimowisko należy oddać do końca stycznia. Karty można odebrać na zbiórce lub ściągnąć z naszej strony internetowej www.41hdz.opole.pl
W razie pytań proszę dzwonić Anna Markuszewska – Łabudzińska 602192957