Informacje dla rodziców uczestników Obozu Żeglarskiego
41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej im. Władysława Wagnera
Turawa 1.07. – 14.07.2018r
Wypełnione karty kwalifikacyjne oraz opłatę za obóz proszę dostarczyć do dnia rozpoczęcia obozu. Wpłat można dokonać także przelewem na konto bankowe BZ WBK 91 1090 2138 0000 0001 1975 4938 ( Towarzystwo Przyjaciół 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej 45-053 Opole ul. Żeromskiego 4/3) W tytule wpłaty wpisujemy imię i nazwisko dziecka oraz „Obóz drużyny”.
Na obóz zabrać należy:
Zuchy posiadające telefony komórkowe będą mogły z nich korzystać podczas ciszy poobiedniej, miedzy godziną 14 a 15. W pozostałym czasie telefony będą zdeponowane u komendanta obozu.
Organizator oraz kadra obozu nie biorą odpowiedzialności za sprzęt elektroniczny.
Przyjazd do Turawy we własnym zakresie w niedzielę 1 lipca między godziną 11:30 a 12:00. Przyjeżdżamy w mundurach.
Miejsce obozowania: Wyspa Brzozowa na dawnym ośrodku harcerskim obecnie Zajazd Jowisz. Turawa ul. Harcerska 2
Koniec obozu – odbiór dziecka, w sobotę 14 lipca o godzinie 12:00
Koszt obozu 730 zł
Informacja dla zuchów jadących tylko na tydzień
Przyjazd 8 lipca( niedziela ) między godziną 9:00 a 9:45
Koniec obozu – odbiór dziecka, w sobotę 14 lipca o godzinie 12:00
Koszt 360 zł
Pozostałe informacje tak samo jak w przypadku obozu dwutygodniowego
Ewentualne pytania Anna Markuszewska-Łabudzińska 602192957
3-5 maja BIWAK DRUŻYNY.
Na biwak zabieramy:
-mundur + czarne spodnie + kto ma to czarne buty
- ubrania i buty na różną pogodę
- ubrania „ na Barkę” czyli takie które mogą się zbrudzić
- śpiwór + dres do spania
- latarkę
- prowiant na śniadania i kolacje
- kubek i sztućce
- przybory toaletowe i ręcznik
- Czapkę lub chustkę od słońca
- Krem z filtrem
Obiady oraz woda i herbata będą zapewnione przez drużynę.
Rozpoczęcie biwaku 3 maja godzina 9:00 u dh w domu. Ul. Żeromskiego 4/3
Zakończenie Biwaku 5 maja na BARCE .Odbiór dzieci miedzy 17:00 – 17:30
Biwak rozpoczyna się u dh Marysi w domu. Przebieramy się i idziemy na miejskie obchody rocznicy uchwalenia konstytucji 3-go maja. Następnie przechodzimy na BARKĘ. Rzeczy na biwak najlepiej spakować w jeden plecak. Na Barkę będziemy szli na piechotę.
Na ewentualne pytania odpowiada dh Ania 602192957
Ważne daty i informacje dla zuchów i harcerzy 41 HDŻ
23 marca w ramach zbiórki idziemy na drogę krzyżową . Spotykamy się o godzinie 17:00 pod kościołem „Na Górce”. Odbiór dzieci po 18 spod kościoła.
Od 6 kwietnia spotykamy się na Barce. Czas zbiórek od 17:00 do 19:00.
Wszyscy harcerze chcący jechać na obóz są zobowiązani do przepracowania 25 godzin prac bosmańskich. Liczą się godziny które harcerze wypracowywali też jesienią.
21 kwietnia nasza drużyna organizuje Harcerski Festiwal Piosenki „Złote Gitary 2018” – bardzo proszę o zarezerwowanie dziecku czasu w tym terminie, zuchy i harcerze będą występować, a także pomagać w realizacji tego wydarzenia.
3-5 maja odbędzie się tradycyjnie Biwak dla harcerzy naszej drużyny. Decyzją rady drużyny termin jest ciut inny niż zazwyczaj. W związku z faktem, że jest on w czasie długiego weekendu proszę o indywidualne informacje kogo na biwaku nie będzie.
Obóz drużyny w tym roku będzie w terminie od 1 do 14 lipca. Koszt obozu 730 zł
Obóz zuchowy rozpoczynamy w niedzielę 8 lipca do soboty 14 lipca. Koszt 360 zł
Zachęcamy aby zuchy z klasy trzeciej, które po wakacjach przejdą do harcerzy pojechały na cały dwutygodniowy obóz.
Obóz jak w latach ubiegłych będzie usytuowany na wyspie Brzozowej na terenie ośrodka Zajazd Jowisz.
Karty na obóz będą rozdawane na pierwszej zbiórce na BARCE.
Na ewentualne pytania odpowiada dh Ania 602192957
Zimowisko narciarskie 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej
Wisła – Malinka 20.01. – 27.01.2018r.
NA ZIMOWISKO ZABRAĆ NALEŻY:
Podczas zimowiska będziemy jeździć na stokach kompleksu „Cieńków”
Wyjazd w sobotę 20 stycznia o godz.10:00 z parkingu sklepu Lidl koło „Okrąglaka”
ZBIÓRKA O GODZINIE 9 30!!! Jedziemy w mundurach!!!
Proszę aby buty narciarskie były spakowane w osobnym plecaku lub torbie.
Powrót w sobotę 27 stycznia ok. godz. 14 w to samo miejsce co wyjazd.
NASZ ADRES W Wiśle:
Pensjonat UŚMIECH
Ul. Chałupiańska 1, 43-460 Wisła
Anna Markuszewska – Łabudzińska 602192957 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bardzo proszę o wpłatę kosztów zimowiska do dnia 15 stycznia. na konto Bank BZ WBK 91 1090 2138 0000 0001 1975 4938 (Towarzystwo Przyjaciół 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej, 45-053 Opole, ul. Żeromskiego 4/3) w tytule proszę wpisać: „imię i nazwisko – zimowisko 41 HDŻ”.
Wypełnione karty kwalifikacyjne można oddać do dnia wyjazdu. W sprawie ewentualnej faktury kontakt z dh Anią.
Uwaga! Uwaga!
Zostały nam 4 miejsca na zimowisko narciarskie organizowane przez nasza drużynę.
Termin: 20-27 stycznia 2018r.
Miejsce: Wisła – Malinka Pensjonat Uśmiech
Stoki: Stacja Narciarska Cieńków
Koszt: 1250zł (w tym karnet na stoki)
Zapewniamy sprzęt narciarski.
Na wszystkie pytania odpowie dh Ania 602192957
Wigilia Drużyny
W ten piątek na naszej przystani ,,Barka'' tradycyjnie o 1700 odbędzie się Wigilia Drużyny.
Serdecznie zapraszamy harcerzy i rozproszoną poza Opole kadre 41 HDŻ.
Czuwaj!