Zimowisko narciarskie 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej
Białka Tatrzańska 08.02. – 15.02.2020r.
NA ZIMOWISKO ZABRAĆ NALEŻY:
mundur (bluza) - Ci co mają
„kombinezon” narciarski
dwie pary spodni
sweter, bluzę
piżamę
bieliznę
bieliznę narciarską
podkoszulki z krótkim i długim rękawem
dwie pary butów
kapcie
skarpety, w tym narciarskie
przybory toaletowe + ręcznik
czapkę
„szalik”
dwie pary rękawic, w tym jedne narciarskie
krem na mróz
zeszyt, śpiewnik, przybory do pisania
sprzęt narciarski obowiązkowo kask!
smar do nart lub kawałek zwykłej, białej świecy
legitymację szkolną
kieszonkowe
dobry humor i uśmiech
Wyjazd w sobotę 8 lutego o godz.9:00 z parkingu sklepu Lidl koło „Okrąglaka”( Stegu Arena)
ZBIÓRKA O GODZINIE 8 30!!! JEDZIEMY W MUNDURACH!!
Proszę aby buty narciarskie były spakowane w osobnym plecaku lub torbie.
Powrót w sobotę 15 stycznia ok. godz. 14 lub później w zależności od „korków”. Jeszcze podam gdzie powrót.
NASZ ADRES Białce Tatrzańskiej:
Pensjonat PODHALANKA Hanka
Ul. Kaniówka 55 34-405 Białka Tatrzańska
Telefon: 18 26 54262, 695980750
Szczegółowych informacji udziela
Anna Markuszewska – Łabudzińska 602192957 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wypełnione karty kwalifikacyjne można oddać do dnia wyjazdu. W sprawie ewentualnej faktury kontakt z dh Anią. Do 5 lutego proszę odebrać ode mnie sprzęt narciarski ( dotyczy osób biorących sprzęt z drużyny) Karta w załączniku.
Ważne daty i informacje dla harcerzy i zuchów 41 HDŻ
Grudzień- styczeń 2019
16 grudnia (poniedziałek) o godzinie 18:00 w kościele „Na Górce” odbędzie się uroczystość przekazania Betlejemskiego Światełka Pokoju. Nasza drużyna będzie prowadziła śpiewy podczas całej mszy. Zbiórka w kościele o 17:45. Przekazanie Ognia Betlejemskiego jest obowiązkowym wydarzeniem dla każdego zucha i harcerza naszej drużyny. Przychodzimy w mundurach, jak na zbiórkę. Każdy może przynieść lampion i zabrać ogień do domu. Całość potrwa do ok godziny 19:00.
20 grudnia ( piątek) o godzinie 17:00 odbędzie się wigilia naszej drużyny. W tym roku w związku z dalszym powiększaniem się naszej drużyny, gościny udzieli nam Niepubliczna Szkoła Podstawowa NASZA SZKOŁA. Szkoła mieści się na chabrach za 3 deskowcem ( ul. Chabrów 54) Tradycyjnie każdy przynosi coś na wspólny stół. Może to być coś słodkiego - ciasta, ciasteczka itp. ale i coś słonego np. jakaś sałatka, oraz napoje czy owoce. Zakończenie wigilii godzina 19:15.
24 grudnia , w wigilię o godzinie 21:30 w kościele „Na górce” odbędzie się Pasterka Harcerska. Serdecznie zapraszamy wszystkich harcerzy i zuchów z rodzinami.
Po świętach spotykamy się ponownie 10 stycznia w PSP nr 21.
3 stycznia zbiórki nie ma, gdyż szkoła jest zamknięta.
11 listopada spotykamy się o 9:00 na ul Żeromskiego 4/3 u dh Marysi w domu i idziemy razem na miejskie obchody rocznicy odzyskania niepodległości. W miarę możliwości ubieramy biały golf, czarne spodnie i ciemne buty. Zakończenie obchodów przy pysznym cieście u dh Marysi w domu. Całość potrwa do ok 14. Harcerze którzy nie mogą być 11 listopada proszę o zgłoszenie tego swoim zastępowym do soboty wieczór. Na ewentualne pytania odpowie dh Ania 602192957
Ważne informacje dla rodziców zuchów i harcerzy
41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej im. Władysława Wagnera
20 września na zbiórce będziemy obchodzić 54 urodziny drużyny. Prosimy aby w ten dzień każdy zuch i harcerz przyniósł coś na wspólny stół.
22 września w niedzielę w ramach akcji „Sprzątanie Świata” nasza drużyna będzie brała udział w sprzątaniu kamionki PIAST. Zbiórka na ul. Wapiennej o godzinie 9:00 do ok 12:00.Na zbiórce 20 września będzie zbierana informacja kto weźmie udział w akcji.
27 września odbędzie się zebranie rodziców naszych zuchów i harcerzy. Zapraszam serdecznie na 17:15 do świetlicy na BARCE. Tematem spotkania będą sprawy organizacyjne związane z członkostwem dziecka w drużynie i organizacji roku harcerskiego 2019/2010
Prace bosmańskie rozpoczynamy od soboty 21 września.
Na ewentualne pytania odpowie dh Ania 602192957
Pierwsza zbiórka 41 HDŻ juz jutro 6 września!
Miejsce: Przystań Żeglarska BARKA UL. Wrocławska 62
Czas 17:00 - 19:00
Informacje dla rodziców uczestników Obozu Żeglarskiego
41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej im. Władysława Wagnera
Turawa 29.06. – 13.07.2019r
Wypełnione karty kwalifikacyjne oraz opłatę za obóz proszę dostarczyć do dnia rozpoczęcia obozu. Wpłat można dokonać także przelewem na konto bankowe BZ WBK 91 1090 2138 0000 0001 1975 4938 ( Towarzystwo Przyjaciół 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej 45-053 Opole ul. Żeromskiego 4/3) W tytule wpłaty wpisujemy imię i nazwisko dziecka oraz „Obóz drużyny”.
Na obóz zabrać należy:
Zuchy posiadające telefony komórkowe będą mogły z nich korzystać podczas ciszy poobiedniej, miedzy godziną 14 a 15. W pozostałym czasie telefony będą zdeponowane u komendanta obozu.
Organizator oraz kadra obozu nie biorą odpowiedzialności za sprzęt elektroniczny.
Przyjazd do Turawy we własnym zakresie w sobotę 29 czerwca między godziną 11:30 a 12:00.
Przyjeżdżamy w mundurach.
Miejsce obozowania: Wyspa Brzozowa na dawnym ośrodku harcerskim obecnie Zajazd Jowisz. Turawa ul. Harcerska 2
Koniec obozu – odbiór dziecka, w sobotę 13 lipca o godzinie 12:00
Koszt obozu 850 zł
Ponadto osoby biorące udział w szkoleniu na stopień żeglarza jachtowego (warunkiem jest ukończenie 14 lat ) wpłacają w gotówce 125 opłaty egzaminacyjnej.
Ewentualne pytania Anna Markuszewska-Łabudzińska 602192957