Ważne daty i informacje dla zuchów i harcerzy 41 HDŻ
23 marca w ramach zbiórki idziemy na drogę krzyżową . Spotykamy się o godzinie 17:00 pod kościołem „Na Górce”. Odbiór dzieci po 18 spod kościoła.
Od 6 kwietnia spotykamy się na Barce. Czas zbiórek od 17:00 do 19:00.
Wszyscy harcerze chcący jechać na obóz są zobowiązani do przepracowania 25 godzin prac bosmańskich. Liczą się godziny które harcerze wypracowywali też jesienią.
21 kwietnia nasza drużyna organizuje Harcerski Festiwal Piosenki „Złote Gitary 2018” – bardzo proszę o zarezerwowanie dziecku czasu w tym terminie, zuchy i harcerze będą występować, a także pomagać w realizacji tego wydarzenia.
3-5 maja odbędzie się tradycyjnie Biwak dla harcerzy naszej drużyny. Decyzją rady drużyny termin jest ciut inny niż zazwyczaj. W związku z faktem, że jest on w czasie długiego weekendu proszę o indywidualne informacje kogo na biwaku nie będzie.
Obóz drużyny w tym roku będzie w terminie od 1 do 14 lipca. Koszt obozu 730 zł
Obóz zuchowy rozpoczynamy w niedzielę 8 lipca do soboty 14 lipca. Koszt 360 zł
Zachęcamy aby zuchy z klasy trzeciej, które po wakacjach przejdą do harcerzy pojechały na cały dwutygodniowy obóz.
Obóz jak w latach ubiegłych będzie usytuowany na wyspie Brzozowej na terenie ośrodka Zajazd Jowisz.
Karty na obóz będą rozdawane na pierwszej zbiórce na BARCE.
Na ewentualne pytania odpowiada dh Ania 602192957
Zimowisko narciarskie 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej
Wisła – Malinka 20.01. – 27.01.2018r.
NA ZIMOWISKO ZABRAĆ NALEŻY:
Podczas zimowiska będziemy jeździć na stokach kompleksu „Cieńków”
Wyjazd w sobotę 20 stycznia o godz.10:00 z parkingu sklepu Lidl koło „Okrąglaka”
ZBIÓRKA O GODZINIE 9 30!!! Jedziemy w mundurach!!!
Proszę aby buty narciarskie były spakowane w osobnym plecaku lub torbie.
Powrót w sobotę 27 stycznia ok. godz. 14 w to samo miejsce co wyjazd.
NASZ ADRES W Wiśle:
Pensjonat UŚMIECH
Ul. Chałupiańska 1, 43-460 Wisła
Anna Markuszewska – Łabudzińska 602192957 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bardzo proszę o wpłatę kosztów zimowiska do dnia 15 stycznia. na konto Bank BZ WBK 91 1090 2138 0000 0001 1975 4938 (Towarzystwo Przyjaciół 41 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej, 45-053 Opole, ul. Żeromskiego 4/3) w tytule proszę wpisać: „imię i nazwisko – zimowisko 41 HDŻ”.
Wypełnione karty kwalifikacyjne można oddać do dnia wyjazdu. W sprawie ewentualnej faktury kontakt z dh Anią.
Uwaga! Uwaga!
Zostały nam 4 miejsca na zimowisko narciarskie organizowane przez nasza drużynę.
Termin: 20-27 stycznia 2018r.
Miejsce: Wisła – Malinka Pensjonat Uśmiech
Stoki: Stacja Narciarska Cieńków
Koszt: 1250zł (w tym karnet na stoki)
Zapewniamy sprzęt narciarski.
Na wszystkie pytania odpowie dh Ania 602192957
Wigilia Drużyny
W ten piątek na naszej przystani ,,Barka'' tradycyjnie o 1700 odbędzie się Wigilia Drużyny.
Serdecznie zapraszamy harcerzy i rozproszoną poza Opole kadre 41 HDŻ.
Czuwaj!
WAŻNE INFORMACJE!
Na zbiórkę NA CMENTARZ przychodzą tylko harcerze od 7 klasy w górę.
Zbiórka w ten dzień będzie trwała na pewno do 20 a może i troszkę dłużej.
Uwaga! Ogromna prośba!
Jeden z rodziców zwrócił się do nas z prośba o pomoc rodzinie która w pożarze domu straciła dosłownie wszystko.
Potrzebne są:
- ubrania dla dziewczynki w rozmiarze122 i buty 28-29
- ubrania dla chłopca w rozmiarze 158 i buty 38
- ubrania kobiece w rozmiarze 38 i buty 38
- ubrania męskie w rozmiarze L i buty 41
- wszelkiego rodzaju kosmetyki i środki czystości
- przybory szkolne
- pościel, ręczniki, koce
- oraz wszystko inne co przyjdzie państwu do głowy, a co w domu jest potrzebne.
Jeśli macie możliwość pomóc to do 10 listopada przynieście rzeczy na zbiórkę lub dostarczcie rzeczy do domu dh Marysi przy ulicy Żeromskiego 4/3.W razie pytań dzwonić do dh Ani 602192957.